El dret a la ciutat al cor de Barcelona

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) del Raval i el Gòtic et convidem a venir divendres que ve, dia 15, a les 8 del vespre a la Rambla del Raval.

A l'acte polític hi podràs conèixer la militància de la CUP d'aquest nucli i, també, les raons de la nostra militància per tombar l'explotació, el patriarcat i el capitalisme dels quals els nostres barris i la nostra classe en són víctimes històriques. La misèria i la fam que el barri pateix en són la prova.
La CUP del Raval i el Gòtic neix i creix als carrers del barri: aspirem que el veïnat s'autoorganitzi i lluiti, col·lectivament, per construir la llibertat i la justícia social en tots els àmbits de la vida. Nosaltres hem fet, fem i farem costat, sempre, a la gent que lluita. Vine el divendres a la Rambla del Raval i t'ho demostrarem.