Sobre l’ estigmatització de la comunitat Pakistanesa arran de les primàries del PSC a Ciutat Vella

Davant de la polèmica generada arran de la votació de veïns a les primàries del PSC la CUP Ciutat Vella vol denunciar la vergonyosa instrumentalització de la comunitat d’origen pakistanès, ja de per si prou estigmatitzada, per part de diferents actors polítics i mitjans de comunicació.Pactar, comprar o manipular el vot ,com ha passat pressumptament aquest diumenge a Ciutat Vella, és un exercici antidemocràtic inacceptable practicat a tort i a dret, constantment. El vot de l’entrepà i la paella. El vot de la promesa buida de contingut.El que també ens sembla alarmant és la perversa associació d’idees que s’ha produït aquest cap de setmana de manera totalment irresponsable entre treballador d’ origen pakistanès i persona que no té criteri per a exercir el vot. Una associació d’idees que torna a estigmatitzar aquesta comunitat i, de cara a futures convocatòries electorals desacredita, a ulls públics, la capacitat d’aquests veïns per a opinar i participar políticament.