#NoPaguem l’encariment del transport perquè no devem res!

La campanya No paguem ens convòca a seguir exercint la desobeidència civil:El passat dissabte 5 de gener vam realitzar la primera acció de denúncia des de la campanya No Paguem. Volíem evidenciar i denunciar la situació de constant empobriment i despossessió a què ens sotmeten amb augments de tarifes, taxes i serveis que s’escuden en directrius d’austeritat que vénen d’Europa.
Ja n’hi ha prou. No podem més. No podem pagar més, ni volem fer-ho, perquè no és el nostre deute: no devem res i, per tant, no pagarem res. #NoPaguem.

No paguem l’encariment del transport, no paguem el robatori de l’aigua, no paguem el cost d’una vida que és cada cop més una condemna en aquesta dictadura econòmica.

Per això, per iniciar una dinàmica de desobediència civil que faci front a aquestes mesures injustes, fem una crida a no pagar el transport el proper dimecres 9 de gener i a participar d’una acció col·lectiva de desobediència a la pujada del preu del transport, que tindrà lloc el dimecres 9 de gener, a les 19h, al vestíbul principal de Plaça Catalunya.

Esperem que aquesta convocatòria sigui del vostre interès.

Campanya #NoPaguem