La CUP de Ciutat Vella fem pública la nostra consternació per la mort de Chávez i ens afegim al dol de l’heroic i digne poble veneçolà

El poble Veneçolà. Aquell que s’alçà contra les mesures econòmiques de l’FMI al caracazo, aquell que s’enfrontà a les urnes al règim bipartidista aleshores imperant, aquell que impedí un cop d’estat, aquell que defensà el seu president en un referèndum revocatori, aquell que no decaigué en la defensa de la voluntat popular en els repetits intents de boicot i paralització per part de la oligarquia i l’imperialisme. El poble veneçolà, garant incansable del treball per l’acompliment dels seus somnis, sent avui la tristesa i el dol per la mort el seu líder carismàtic, Hugo Rafael Chávez Frías.Però aquesta pena no farà abaixar la guàrdia al poble veneçolà, conscient que els poder fàctics intentaran aprofitar aquesta conjuntura per a intentar enderrocar el procés revolucionari engegat. Des de Veneçuela es fa una crida a la pau i a continuar amb fermesa el camí revolucionari en marxa. La CUP Ciutat Vella fa seus els sentiments de condol i consternació per la mort del president veneçolà, i fa una crida també a mantenir-nos alerta en la solidaritat amb el poble que amb tanta determinació, i des del carrer i l’organització popular, ha lluitat per un món millor.El millor homenatge a Chávez és aprofundir encara més el procés revolucionari engegat. El poble veneçolà pot comptar amb la nostra solidaritat i suport per a aquesta fita.Concentracions de suport al poble veneçolà:
Dimecres 6 de març 18:00h Devant del consolat de Veneçuela Plaça Urquinaona 6 (Torre Urquinaona)