La CUP de Ciutat Vella exigeix la retirada immediata del Pla d’Usos

L’Assemblea de Ciutat Vella de la CUP considera que el pla està fet d’esquenes a la voluntat i als interessos dels veïns i veïnes de Ciutat VellaAhir el Ple Extraordinari del Districte de Ciutat Vella va rebutjar l’aprovació de la modificació del Pla d’Usos que pretenien CiU i PP. Entenem que el resultat del ple d’ahir és la conseqüència lògica de l’actitud superba i antidemocràtica de les dues forces polítiques que controlen el govern de la ciutat. En el procés s’han rebutjat les 135 al·legacions presentades pel veïnat, i ahir al ple només es va permetre parlar a 14 veïns i veïnes. Aquesta era l’última oportunitat que oferien CiU i PP per a la participació veïnal en un procés que les ha anat descartant una rere l’altra. En aquest context la participació ciutadana que l’Ajuntament diu promoure no és sinó una broma de mal gust.L’Assemblea de Ciutat Vella de la CUP ens sumem al moviment veïnal dels barris de Ciutat Vella en la denúncia del que en realitat és un nou Pla d’Usos, que entenem fet d’esquenes a la voluntat i a les necessitats de la gent que vivim al districte, i al servei dels interessos dels lobbies immobiliaris i turístics. Seguirem denunciant els interessos que hi ha darrere d’aquest nou pla d’usos i emplacem el govern de CiU i els seus socis del PP, a retirar-lo immediatament abans d’aprovar-lo definitivament al ple de l’Ajuntament.Ciutat Vella no vol el nou Pla d’Usos. Per dignitat democràtica, tenim el dret a decidir el futur dels nostres barris.Barcelona, 19 de juliol de 2013Més informació:Aturem el nou pla d’usos. Butlletí de la CUP de Ciutat Vella