Comunicat de la CUP del Casc Antic-Barceloneta en relació als fets ocorreguts a la Casa de la Barceloneta 1761

L’assemblea de la CUP Casc Antic-Barceloneta volem compartir algunes reflexions en relació a les actuacions que ha dut a terme la CUP de Barcelona respecte el conflicte laboral ocorregut a la Casa de la Barceloneta 1761.

Creiem que els òrgans de la CUP de Barcelona a qui va arribar la informació d’aquest conflicte, abans d'emetre cap posicionament, haurien hagut d'informar i comptar amb la col·laboració de l'assemblea de la CUP Casc Antic-Barceloneta, cosa que lamentem que no s'hagi produït. Creiem també que, igual que es va fer amb el treballador afectat en aquest conflicte, la CUP hauria d'haver-se reunit amb la junta de la Casa de la Barceloneta 1761, entitat formada per veïnes i veïns del barri que dediquen el seu temps lliure de manera desinteressada a dinamitzar aquest equipament cultural del barri. No entenem que s'emeti cap posicionament sense haver dut a terme aquestes accions.

Internament, com a assemblea, prendrem les mesures necessàries per a esclarir el que ha passat. Però volem fer públic aquest comunicat per reivindicar i defensar la feina de les entitats i del teixit associatiu i social de la Barceloneta, així com per posar en valor la feina passada, present i futura de la CUP al nostre barri. Feina que, humilment, amb encerts i errors, hem intentat fer sempre valorant i respectant la feina i la lluita dels nostres veïns i de les nostres veïnes.

CUP Casc Antic-Barceloneta

10 d’abril de 2017