Cinema a la fesca: "Temps de CanVi(e)s"

​Projecció del documental "Temps de CanVi(e)s"
Des del nucli de la CUP Casc Antic-Barceloneta tenim el plaer de convidar-vos a la projecció del documental "Temps de CanVi(e)s", una breu crònica d'un dels conflictes socials més intensos dels últims anys a la ciutat de Barcelona, el desallotjament del centre social autogestionat Can Vies. Arrel d'aquells fets de maig de 2014, el documental reflexiona sobre violències, models de ciutat i autogestió. Desprès del terratrèmol causat per Ciutat Morta, Temps de CanVi(e)s es vol sumar a fer aflorar la Barcelona rebel i silenciada.

A més, tindrem ocasió de veure també el curtmetratge "Mares en lluita", produït per Districte 15, que explica la història de quatre dones unides per l'amenaça de presó que recau sobre els seus fills.

Abans de l'emissió del documental, hi haurà les intervencions de tres de les autores del documental: Mar Valldeoriola, Pablo Rogero i Jimena Martínez. També hi assistiran diversos membres de la Xarxa Antirepressió de Familiars de Detingudes i un dels encausats pels aldarulls durant els dies de l'enderrocament. Així doncs, tant abans com després de la projecció podrem obrir un debat entre les autores, les familiars i el públic.

US HI ESPEREM!

Quan?

Proper dilluns, 27 de Juliol, a les 21:00h

On?